hawis.blogg.se

TJÄÄÄÄÄÄÄNA!!!!!!!!!

Engelska 4 December 2013

Nu så har vi jobbat med energifallet en ganska lång tid och nu ska jag berätta lite om det. Jag har lärt mig mer om vindkraft och solkraft bland annat så har jag lärt mig att det finns olika regler för hur man ska sätta upp vindkraftverk och så har jag lärt mig att Sverige använder väldigt mycket vind och solkraft. Jag tycker att det har varit kul att jobba med det här för att det har varit roliga uppgifter att jobba med och så har det varit bra grupper som man har fått jobbat med och det är bra. Det som har varit bra med arbetet var att vi har både fått jobbat i grupp och enskilt och så har vi haft besök av radio och naturskyddsföreningen. //Chris
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sylvia
skriven :

Vad roligt att du har gillat arbetet! :-) Och att du känner att du har lärt dig saker. :-)