hawis.blogg.se

TJÄÄÄÄÄÄÄNA!!!!!!!!!

Svenska 14 November 2013

Hej jag heter Chris och har den här bloggen.
Jag är 12 år och går i 6:an på Åkerskolan.
Mitt favorit ämne är idrott för att jag är en riktig sportnörd.
Min favorit mat är pizza, grillat och pannbiff/köttbullar med brunsås.
Jag går på två sporter och det är ishockey och golf men jag har gått på många mer.
 
Nu i skolan så har jag svenska och vi har arbetat med brevet till mig själv där man skulle skriva ner en massa saker om sig själv och så ska läraren ta hand om brevet och så får vi det i 9:an igen och då så får man veta hur man va då och hur man är nu.
Det här är fotbollsplanen på skolan där var jag mycket när jag gick i femman.
 
//Chris
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Natalie
skriven :

Hej, jag gillar också pizza ;)